Blogger Layouts

When my heart begin to emociones , my hand will start to write..

Feelings and emotions are something very complicated. Though something as simple as words cannot express them enough, this blog is my attempt to put my thoughts into words. Hope these feelings are conveyed to whoever reads this blog, the way I intended...

15012012 bersamaan 21 Safar 1433

Nah...Second RING from my LOVE !!!

Aku kena risik ! & tuuuu la Cincin Risik ;)

Cute tak?? of coz la kan ! apa yang dari my B semua cun & cute macam aku .. (menghargai setiap pemberiannye..cewahh..betul la weyh!!!) hehee !

Thanks again sayang ;)

**sorry,aku taknak cerita lebih terperinci or lebih-lebih sebab aku tahu ada yang menyibuk nak tahu ! but no way,tak leh nak sharing kat blog..membahayakan kesihatan !!! ada pulak SWEET STALKER...ha??blog pon ada stalker?? YES !!! ada.. ;)
hihihi...okbye ;)**

No comments: