Blogger Layouts

When my heart begin to emociones , my hand will start to write..

Feelings and emotions are something very complicated. Though something as simple as words cannot express them enough, this blog is my attempt to put my thoughts into words. Hope these feelings are conveyed to whoever reads this blog, the way I intended...

Ya Allah Ya Tuhanku...


YaAllah,

Layakkah aku untuk dirinya...

Bolehkan dia terima aku seadanya...

Untuk hidup bersama selamanya...

Sedangkan aku?aku banyak kekurangan...


YaAllah,

Andai dapat ku undur semula masa lalu...

Akan ku cuba buat terbaik untuknya...

Akan ku cuba elakkan kesilapanku padanya...

Tapi...hanya doa kepada-Mu yang aku pohon...

Untuk bukakan hatinya untuk menerimaku seperti dulu...


YaAllah,

Lembutkanlah hatiku...

Lembutkanlah hati dia jua...

Untuk kami menerima seadanya...

Tanpa paksaan..hanya rela dan ikhlas...


YaAllah,

Bolehkah aku membahagiakannya...

Bolehkah aku bahagia selamanya...

Hanya Kau saja yang tahu yaAllah,ya Tuhanku...


YaAllah,

Tolonglah aku,bimbinglah diriku...

Berilah kekuatan padaku...

Untuk cuba membahagiakan dirinya...

Walaupun memerlukan pengorbanan dariku...

Aku sanggup...

Asalkan dia terus menyintai aku...


YaAllah,

Apa jua yang berlaku...

Hanya dikau yang mengerti...

Yang lebih mengetahui...

Padamu jua untuk aku mengadu...

Walau aku tahu banyak dosa ku padamu yaAllah...


YaAllah,

Ku cuba untuk sembunyikan kesedihanku...

Walau hakikatnya tak tertanggung beban di hati kecilku ini...

Hanya tangisan kecilku yang bisa kuluahkan...

Untuk mencari ketenangan,kedamaian di hati...


YaAllah,

Andai dia tahu apa dihatiku...

Andai dia mengerti segalanya...

Akulah insan paling bahagia...


Andai ini dugaan darimu YaAllah,Ya Tuhanku,

aku pasrah..aku redha...



....pergilah wahai airmata....


~segalanya dari hatiku~



No comments: